A piece of Moments

A piece of Moments

Friday, June 27, 2014

Rindu Blog Sayee

Assalamualaikum...dah dekat 2 bulan aku tak menjengah ke blog kiut aku ni. Almaklum la da sibuk bekerja pagi petang malam sampai tak ade mase sikit pon nk meluahkan rase hati dkt sini. Ha arini aku cuti, dah la baru dapat gaji sambil-sambil dok online nak bayo duit PT, sempat jugaklah ke page ini. 

Sedar tak sedar dah dekat 2 bulan lebih aku kerja sebagai Customer Service Astro ni, best ooo hari-hari bergayut dengan customer, hari2 boleh cari gaduh sampi kering ari liur sampai kering bibior bak kate org perak...tapi dah tu jer rezeki aku. Tak tahulah bertahan sampi bile, mmg gaji sedap..tp tgok la keje cmne kesedapan die..amatlah bestkan..aircond kerusi empuk bagai. Hahaha...Tanggungjawab aku yg besar melayan segala kerenah pelanggan Astro..macam-macam sgt perangai dorang tuh!!!

Yang paling best dapat kawan-kawan baru yg baek2 belaka..tapi skrg jumpe pon dah jarang sbb dah lain-lain shift, kami berborak melalui email jela kalau waktu-waktu free and call tak beeping..Yang menyedihkn nye tu raya tahun ni...aku tak dapat cuti raya ok..Demi customer2 astro sekalian...so hargailah kami..sanggup berkorban demi anda.hahaha....Kalau dapat baik pon mgkin raya ntah ke berapa yg tggl hanya serbuk2 biskot and kulit lemang je kot..huuuuu sedih nye macam dkt perantauan la plak...

Yahuu...lagi 2 hari nk meyambut Ramadhan...seronoknye la hai...tp syg...mgkin tak boleh nak solat terawih penuh berikutan balik malam dan kepenatan..tapi siyes rase seronok sgt nak puasa...naseb baek mggu dpn aku dapat balik kampung. Rindu sgt dkt mak, ayh, opah, adik2 serta kucing2 aku tuhh...Tunggu kepulanga aku yer.............

Sebelum mengakhiri entry ni nak update sikit sal berat sepanjang buat DA yg xberapa nak DA ni..aduhai..sgt lmbt berat ini trun...tp yg paling best semua selua2 baju dalonggar2 belake....hehe. Bulan Jun ni genapla 4 bulan aku buat Diet Atkin..ok berat skrg da menunjuk ke angka 7.....daaannn 2...lebih kurangla...die main tang no 7 je...tp alhamdulillah laa..beryukur sgt..puase ni msti boleh trun banyak agi.

Ok la...sampai sini saje aku merepak.....ngantuk suda...waktu cuti mase untuk tidow...huhu..
bye!!!...Assalamualaikum....

No comments:

Post a Comment