A piece of Moments

A piece of Moments

Monday, August 11, 2014

Selamat Hari RAya

Assalamualaikum dan salam sejahtera..sempat lagi tak nak ucap selamat hari raya kepada semua rakyat Malaysia. Semapt lagi kot...hari ni kan hari ke 15 syawal...alhamdulillah...masih di bulan syawal lagi...dan masih sempat nak mohon ampun maaf kepada semua sempena bulan mulia ni..Hai lame betul xupdate blog. Maklumlah bz memanjang. Kalau cuti plak abeskan mase dgn tido...tido??? Hahaha..tido dan keluar jalan-jalan hilangkna stress.

Ni aku semangat la nak update blog xpayah guna laptop dah. Alhamdulillah..kumpul duit dapat jugak aku beli tab sebutir...huhu. ..pikir punya pikir betol ke nak beli tab...kan da da samsung galaxy S4. Tp kcikkan untuk menghapdate blog bagai..macam-macam kan aku ni. Tapi tak apelah dah aku minat gadjet-gadjet ni ha..Kumpul duit beli sendiri...tak sushkan sesiapa kan...So baru seminggu aku beli tab ni. Baru hari ni nak menulis balik kan..banyak sebenar suka duka nak di merepekkan kat cni tapi tak de masa nak mengarang ayat...

Hari ini aku off...sok kne pg genting..away day katenye. Nak pg jungle tracking dkt genting sepah ke ape ntah..tanam pokok bagai la.. okla jgak kan..melepaskn tekanan dapat tgok kehijauan alam.. okailah sampai sini saje hari..mgkin essok2 lusa aku sambung mengarut benda berfaedah sikit..hehehe...assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment