A piece of Moments

A piece of Moments

Wednesday, April 23, 2014

Aku dah kerja.

Assalamualaikum. Dah lama aku tak menghapdate blog kerana kesibukan yg teramat  sgt. Ye..aku sibuk kerana aku bukan lagi penganggur di rumah. Bermula la rutin harianku seperti mana yg lain bangun pepagi untuk bekerja....owh ya...aku menghapdate entry ni by S4 aku jek sbb aku tak bawak laptop dtg umah sewa ni. Okeyla...oleh kerana aku penat...make it short okkey. Aku start kerja pada isnin lepas 21 april 2014. So hari ni third day. Training customer service mmg penat....kne ingt semua bnde dalam 1 masa...masa training ni la aku pening...biasa lah kan..so sabar jela..

Sejak keje ni..kl hujan aje...mmg setiap hari aku balik keje akan hujan..balik pon keluar pukul 4..kdg2 pukul 5 or 6 ptg baru smpi umah tggu hujan reda punya pasal.  Hari ni dala hujan ditambah aku yg sakit perot sbb PP. Balik rumah ingt nak mndi...alih-alih pintu bilik jem...tak boleh bukak...cube punye cube tak boleh jgk. Terpakse lah call akk tuan rumah ni dgn tunang die untuk setle kn masalah kami...dkt pukol 9 mlm bru dorang smpi..skrg baru boleb masuk tdo...penat sgt..
Itula kisah hati ni...sebernanya saje nk test update entry gune tepon...haha...
Assalamualaikum....

No comments:

Post a Comment